BIGTheme.net • Free Website Templates - Downlaod Full Themes
sr SR en EN
Prijava Registracija
  • 01.jpg
  • 1.jpg
  • 2.jpg
  • 3.jpg
  • 4.jpg
  • 5.jpg

Najčešća Pitanja

1. DA LI JE POŠTARINA UKLJUČENA U CENU?
Ne, poštarina nije uključena u cenu proizvoda, što znači da troškove isporuke i prevoza plaća kupac.
Troškovi transporta, odnosno isporuke, biće posebno zaračunati a cene poštarine možete videti na linku.

2. KAD SAM PORUČIVAO PROIZVOD KOD VAS, ZABORAVIO SAM DA NAZNAČIM NAČIN PLAĆANJA (TRANSPORTA). DA LI ĆE TAJ PROIZVOD STIĆI NA MOJU ADRESU, A AKO NEĆE, ŠTA DA URADIM?
Ukoliko ne popunite neko od obaveznih polja(označeni su zvezdicom*) naš program Vam neće dozvoliti da pređete u sledeći korak kupovine, vratiće Vas na prethodni i upozoriti da popunite polje koje nedostaje. v4do questions

3. KUPOVINU OBAVLJAM ZA SOPSTVENU FIRMU. DA LI MOGU DA PLATIM SA RAČUNA FIRME?
Možete platiti sa računa firme. Potrebno je da u okviru načina plaćanja odaberete opciju virmansko plaćanje(ili plaćanje preko računa), popunite nalog za prenos i izvršite prenos sredstava.

4. IMAM TEKUĆI RAČUN U BANCI. DA LI MOGU ONLINE DA KUPIM PROIZVODE PREKO TOG RAČUNA?
Ukoliko želite da platite preko svog računa direktno sa svog računara koristeći opciju e-banking svoje banke onda treba da za način plaćanja odaberete Uplatnicom / nalogom za prenos unesete podatke u Vaš sistem i platite. Ukoliko želite da lično platite u banci, a opet sa Vašeg tekućeg računa, onda opet odaberete način placanja Uplatnicom / nalogom za prenos odštampate ili prepišete podatke, ponesete ih sa sobom i uplatite lično u banci nalogom za prenos sa Vašeg tekućeg računa.

5. DA LI MOGU ONLINE DA NARUČIM PROIZVOD, A DA GA NEGDE LIČNO PREUZMEM?
Ova opcija je moguća. Prilikom naručivanja stavite jednu od adresa naših radnji i u napomeni naznačite da robu želite podići u toj radnji.

6. REGISTROVAN SAM KAO VAŠ KUPAC I KUPOVAO SAM KOD VAS, MEĐUTIM, MORAO SAM DA PROMENIM INTERNET PROVAJDERA. ŠTA TREBA DA RADIM U OVOM SLUČAJU?
E-mail adresu možete promeniti nakon logovanja na sajt u opciji "Moj nalog". Takodje nam možete poslati nove informacije na Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. i mi cemo ih korigovati za vas.

7. GREŠKOM SAM NARUČIO PROIZVOD. DA LI MOGU DA OTKAŽEM PORUDŽBINU?
U ovom slučaju, potrebno je da nam u roku od 45 minuta nakon poslate porudžbine pošaljete e-mail u kome ćete naznačiti koja je greška u pitanju i obavestiti nas da poništimo narudžbinu. Tada će ista biti stornirana. Ukoliko to ne uradite u naznačenom vremenu, moguće je izvršiti povraćaj robe, ali Vam u tom slučaju zaračunamo proviziju koja iznosi 2% od vrednosti datog artikla (minimalno 300 din. + PDV po artiklu). Rok za započinjanje procedure povraćaja je 24h od trenutka prijema robe.

8. ŽELIM DA OBRADUJEM NEKOG I POŠALJEM MU POKLON NA KUĆNU ADRESU. DA LI JE TO MOGUĆE, I NA KOJI NAČIN?
Dovoljno je da izaberete željeni proizvod i u napomeni porudžbine upišete adresu na koju želite da pošaljete poklon. Ono na šta trebate obratiti pažnju je da nikako ne smete odabrati plaćanje pouzećem, jer će tada račun stići osobi kojoj želite da pošaljete poklon. Zato odaberite neki drugi način plaćanja. Čim budemo proknjižili Vašu uplatu poslaćemo poklon osobi kojoj želite. faq 1

9. KAKO DA ZNAM DA SAM SIGURNO OBAVIO PORUČIVANJE?
Kada završite za porudžbinom na ekranu ćete dobiti informaciju o uspešnoj izvršenoj porudžbini i na e-mail koji ste upisali i koji koristite za kupovinu stići će Vam potvrda porudžbine sa svim proizvodima koje ste poručili, cenom i datumom kada će proizvodi biti spremni za slanje.

10. ZABORAVIO SAM LOZINKU ZA LOGOVANJE. ŠTA DA RADIM?
Sve što je potrebno je da kliknete na opciju  „Zaboravili ste lozinku?“ u okviru korisničke zone. Zatim, u prozoru koji Vam se bude otvorio upišete Vašu e-mail aderesu koju ste nam prosledili pri registraciji i kliknete na opciju „Pošalji“. U kratkom roku će Vam na tu adresu stići Vaša lozinka i moćićete nesmetano da koristite naše usluge.

11. ZABORAVIO SAM USERNAME ZA LOGOVANJE. ŠTA DA RADIM?
Sve što je potrebno je da kliknete na opciju  „Zaboravili ste korisničko ime?“ u okviru korisničke zone. Zatim, u prozoru koji Vam se bude otvorio upišete Vašu e-mail aderesu koju ste nam prosledili pri registraciji i kliknete na opciju „Pošalji“. U kratkom roku će Vam na tu adresu stići Vaši podaci  i moćićete nesmetano da koristite naše usluge.

12. KOLIKO DUGO VAŽI MOJA REZERVACIJA?
Robu koju poručite preko našeg sajta, čuvaćemo na rezervaciji 3 dana. Do tada očekujemo Vašu uplatu. U suprotnom, porudžbinu ćemo stornirati i smatrati da ste od nje odustali. U ovom roku, robu koju čuvamo na rezervaciji čuvaćemo po cenama koje su bile u trenutku Vašeg poručivanja, bez obzira ako se cena u međuvremenu promenila.
Naravno, ovo važi za sve porudžbine kod kojih se očekuje prvobitna uplata. U slučaju da plaćate pouzećem, robu vam šaljemo prvom isporukom (u zavisnosti od samog roka isporuke poručenih artikala). Za uplaćenu robu koja se preuzima u radnji, rezervacija takođe važi 3 dana nakon čega vršimo vraćanje novca na račun kupca. faq

isporuka     placanja     pomoc